- οι μαθητές, τα εφηβάκια, έρχονται “φτιαγμένα” από το σπίτι τους στο δημόσιο σχολείο ,που ” ΟΦΕΙΛΕΙ” να τους παρέχει γνώση -διασκέδαση- με ελάχιστο κόπο , όχι εξετάσεις, για όλους πρόσβαση στις ανώτατες σχολές , απειθαρχία, χαβαλέ, απαξίωση του δάσκαλου, αντιδραστική , χωρίς όρια συμπεριφορά κλπ.
- Σ´ αυτό το απαξιωμένο και παραμελημένο δημόσιο σχολείο ,που έχει τον χωρίς εφόδια και απαραίτητες επιμορφώσεις και υλικοτεχνική υποδομή κακοπληρωμένο δάσκαλο , να αντιμετωπίσει παιδιά όλων των κοινωνικών στρωμάτων και διαφόρων εθνικοτήτων , στριμωγμένα σε μικρές αίθουσες , με ζέστη, με κρύο …
.
- με τα φροντιστήρια το απόγευμα για τα πάντα: ξένες γλώσσες, χορό, μουσική , αγέλαστη χρυσοπληρωμένη γνώση – τεχνική εξετάσεων – αναγκαίο κακό γιατί το κακό τζάμπα σχολείο δεν μπορεί ως ΟΦΕΙΛΕΙ να τους τα μάθει ( γιατί άραγε τα παιδιά των ακριβών ιδιωτικών σχολείων κάνουν ιδιαίτερα;;;)
Έτσι τα καημένα κατακουρασμένα παιδιά , αναπαύονται και χαλαρώνουν το πρωί στο κακό σχολείο, όταν δεν εκτονώνουν την υπερενεργητικότητά τους , κλωτσώντας το συμμαθητή, ή το θρανίο , ή τον τοίχο- φυλακή που τους κλέβει τα νιάτα και τη ζωή.
.
- με τα φροντιστήρια το απόγευμα για τα πάντα: ξένες γλώσσες, χορό, μουσική , αγέλαστη χρυσοπληρωμένη γνώση – τεχνική εξετάσεων – αναγκαίο κακό γιατί το κακό τζάμπα σχολείο δεν μπορεί ως ΟΦΕΙΛΕΙ να τους τα μάθει ( γιατί άραγε τα παιδιά των ακριβών ιδιωτικών σχολείων κάνουν ιδιαίτερα;;;)
Έτσι τα καημένα κατακουρασμένα παιδιά , αναπαύονται και χαλαρώνουν το πρωί στο κακό σχολείο, όταν δεν εκτονώνουν την υπερενεργητικότητά τους , κλωτσώντας το συμμαθητή, ή το θρανίο , ή τον τοίχο- φυλακή που τους κλέβει τα νιάτα και τη ζωή.
- Έτσι, ο κοινωνικός αυτοματισμός καλά κρατεί. Όλοι δείχνουν το δάσκαλο, που ήταν τεμπέλης, αδιάφορος, λιγδιάρης , και που δεν τους έμαθε ΤΊΠΟΤΑ. Κανείς δεν μιλά για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που είναι υποχρεωμένος να ακολουθήσει με τα λάθη, τον εξετασιοκεντρικό του χαρακτήρα, τις όλο και μεγαλύτερες απαιτήσεις, στη γραμματεία, τη φύλαξη , τη γραφειοκρατία , αλλά και την προετοιμασία και τη δουλειά στο σπίτι.
Κι όσο περνούν τα χρόνια τόσο μεγαλώνει η επαγγελματική εξουθένωση και η απογοήτευση. Κι όπως όπως όλοι θυμούνται δύο τρείς δασκάλους που τους σημάδεψαν για πάντα, έτσι κι εκείνοι παίρνουν δύναμη και κουράγιο από
δύο τρία ζευγάρια μάτια που τους παρακολουθούν με αληθινό ενδιαφέρον, για να δώσουν ότι περισσότερο μπορούν, μέσα στο γενικό κλίμα της απάθειας ,της απαξίωσης και της αδιαφορίας.
Κι όσο περνούν τα χρόνια τόσο μεγαλώνει η επαγγελματική εξουθένωση και η απογοήτευση. Κι όπως όπως όλοι θυμούνται δύο τρείς δασκάλους που τους σημάδεψαν για πάντα, έτσι κι εκείνοι παίρνουν δύναμη και κουράγιο από
δύο τρία ζευγάρια μάτια που τους παρακολουθούν με αληθινό ενδιαφέρον, για να δώσουν ότι περισσότερο μπορούν, μέσα στο γενικό κλίμα της απάθειας ,της απαξίωσης και της αδιαφορίας.
- Γενιές και γενιές πέρασαν και μουτζούρωσαν και κακοποίησαν τα κατακαημένα ,τα καταταλαιπωρημένα θρανία!ξ
Κι έγιναν επιστήμονες, έμποροι,περισσότερο ή λιγότερο επιτυχημένοι ….Ας δείξουν λίγη συμπόνια και κατανόηση
Εκεί που έμαθαν ή δεν έμαθαν γράμματα, γιατί όπως πάει το δημόσιο σχολείο σε λίγο θα είναι μακρινή ανάμνηση
Κι έγιναν επιστήμονες, έμποροι,περισσότερο ή λιγότερο επιτυχημένοι ….Ας δείξουν λίγη συμπόνια και κατανόηση
Εκεί που έμαθαν ή δεν έμαθαν γράμματα, γιατί όπως πάει το δημόσιο σχολείο σε λίγο θα είναι μακρινή ανάμνηση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου